PPL ParcelShop

Nově jsme rozšířili možnost vyzvednutí zásilek objednaných v našem e-shopu o síť poboček PPL ParcelShop po celé České republice.

Nemusíte se tak již vázat určeným časem dodání řidičem, ale přizpůsobit si čas i místo vyzvednutí podle svého. 

 

Jak probíhá doručení do PPL ParcelShopu?

V nákupním košíku vlevo pod vámi vybranými položkami se jako jedna z možností dopravy nabízí PPL ParcelShop. Zvolíte si jí zakliknutím šedého kolečka.

Následně se zobrazí tabulka se všemi aktuálními pobočkami - výzvědními místy. Vyhledat si svou nejbližší pobočku PPL ParcelShop můžete zadáním vašeho PSČ nebo města, kde si přejete svou zásilku vyzvednout. 

Platbu lze provést buď předem bankovním převodem nebo platební kartou, anebo hotovostní dobírkou v pobočce PPL ParcelShopu.

Na základě vámi odeslané objednávky, pak řidič doručí balíček na adresu vámi požadovaného výzvědního místa PPL ParcelShop. V tu chvíli je vám okamžitě automaticky odeslaná zpráva na vámi uvedený kontaktní e-mail a mobilní telefon o uložení zásilky. Tu si pak můžete kdykoli v otevíracích hodinách pobočky PPL ParcelShopu vyzvednout, zpravidla i o víkendu.

Síť poboček PPL ParcelShop je neustále rozšiřována.

Pokud jste zvolili v nákupním košíku dopravu PPL, máte možnost si i v průběhu doručování ještě změnit doručení do PPL ParcelShopu na www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.